Friday, December 26, 2008

4 ay önce bugün..

İtiraf ediyorum, herşeyi önümdeki 3 saatte yaptım.

Sahip olamadığını kaybetmekten çok acıtabilir mi canını insanın başka birşey. Hayallerle mi yaşayacağız yoksa planlar mı, ihtimallerle mi yahut. Hangisi ? Bir yorum hakkımız yokmu hayatının ufacık bir köşesine, bu sessizlik niye. Bir roketin ucundaysa hayatımız acele mi etmeliyiz yoksa beklemeli mi kalan mesafeye göre. Neyin peşindeyiz. Birşeyin peşinde olduğumuzu zannetmiyorum. En çok tanıdığımızı zannettiklerimiz bir anda onlar olmuyorlar. Dönüşen bizmi yoksa değişen hayat mı ? Boşver. Manası yok an itibariyle dizelerin. Manasının olmaması ile peşinde olmanın bir manası var mı bilemiyorum ama. Bulan varsa commentlere yüklenip bir mana yaratabilir.

Kalmış, bir taslak halinde. O da yarım kalmış, o zamandan bu zamana geçen herşey gibi...

1 comment:

manası yok said...

Hayat sahip olduklarımızın dışında kalanlarmış meğer... yersen.
Çocuktum içime işlemişti bu cümle değiştirmek için çok mana yükledim çok şeye
Kimse bi mana yüklemese de peşinden gittiğin hissettiklerin olsun senin için mana ifade edenler başkaları tarafından manalı bulunmak zorunda değil
Destan da yazsak MANASI YOK!